Betalning

Vad är processen för att lägga en beställning?

  1. Bläddra igenom våra produkter och klicka på den produkt du vill köpa.
  2. På den sidan hittar du alternativet "Lägg till i varukorgen". Klicka på den för att lägga till produkten i din varukorg. På så sätt kan du lägga till olika varor i din varukorg.
  3. För att se vad som finns i din kundvagn, klicka på kundvagnsikonen som finns där på den övre delen av sidan.
  4. När du klickar på kundvagnsikonen får du alternativet "Visa och redigera kundvagn". Klicka på det så kommer du att omdirigeras till sidan där du kan lägga till eller ta bort produkter.
  5. När du har gjort ditt slutliga val, klicka på "Fortsätt till kassan".
  6. På kassasidan måste du ange din adress och andra detaljer. Sedan måste du välja betalnings- och leveranssätt för att genomföra ditt köp.
  7. När din betalning är gjord får du ett bekräftelsemeddelande om att din beställning har gjorts.

Hur kan jag ändra eller avbryta min beställning?

om din beställning inte har lagts ännu kan du ändra eller avbryta den från kundvagnssidan. Om du redan har lagt din beställning och vill ändra eller avbryta den, ring oss på numret +468284428 eller maila oss på info@mobisverige.se Observera att vi inte kan ändra eller annullera din beställning om den har redan skickats.

Hur vet jag om en produkts tillgänglighet?

Om du klickar på en produkt omdirigeras du till produktbeskrivningssidan. På den sidan hittar du lagerstatus för den specifika produkten i grått. Om produkten är slut i lager får du alternativet "Meddela mig" i blått. I så fall måste du ange din e-postadress så att vi kan meddela dig när den specifika produkten finns i lager igen.

Betalning

Vilka betalningsmetoder accepterar du?

Vi erbjuder flera betalningsmetoder inklusive betalkort, kreditkort, direktbetalning via bank och avbetalning. Självklart varierar betalningsmetoderna beroende på din kreditpoäng och din betalningsförmåga. Och det beslutar Klarna Bank och Svea Ekonomibank. Dessutom kan vi erbjuda faktura i upp till 30 dagar.

Hur pålitlig är betalningsporten?

Vår betalningsgateway är 100 % säker. För att förhindra obehörig åtkomst krypterar vi alla dina kortuppgifter.

Leverans

När skickas beställningen efter lagd order?

Inrikes beställningar skickas samma dag som de görs om de görs före 16:30. Beställningar som görs i efterhand skickas nästa arbetsdag. De flesta beställningar levereras till vår kunds dörr följande morgon.

Internationella beställningar levereras vanligtvis mellan 2-5 arbetsdagar. Leveranstiden och priset kan variera från fall till fall.

Det har gått 3 dagar sedan jag gjorde min beställning men jag har inte fått den än. Vad gör jag?

Om du inte har fått din produkt inom 3 arbetsdagar kan du kontakta vår kundtjänst på +468284428. Du kan till och med välja att mejla oss med din fråga på info@mobisverige.se.

Jag har fått en produkt som blev skadad under transporten. Vad gör jag?

När du har fått din beställda produkt, se till att kontrollera dem väl. Om produkten skadades under transporten ska det rapporteras till budtjänstleverantören såväl som oss. Kontakta vår kundtjänst inom 24 timmar. Du kan maila oss på info@mobisverige.se. Observera att om du inte gör anspråk på transportskadan inom angiven tid har du inte rätt att göra anspråk på transportskada.

Klagomål & Återköp

Hur returnerar jag en produkt?

Skicka ett mail till info@mobisverige.se och begär retur. Vänligen ange namnet på den produkt du vill returnera.
Du kommer att få svar från vår kundsupport inom 24 timmar. Vi bifogar en returetikett och en RMA-lista med det e-postmeddelandet.
Du kan antingen fylla i listan på din dator eller välja att fylla i den för hand. Se till att du lämnar rätt information.
Packa nu produkterna väl och skicka dem till oss. Kom ihåg att även skicka produktlistan.

Produkten som jag köpte fungerar inte. Vad gör jag?

Om du får en defekt produkt kan du begära en ersättning. Vi kommer att ersätta den med en liknande produkt. Se till att ansöka om en ersättning inom 48 timmar efter att du mottagit produkten.

Skicka ett mail till info@mobisverige.se och begär retur. Vänligen ange namnet på den produkt du vill returnera.
Du kommer att få svar från vår kundsupport inom 24 timmar. Vi bifogar en returetikett och en RMA-lista med det e-postmeddelandet.
Du kan antingen fylla i listan på din dator eller välja att fylla i den för hand. Se till att du lämnar rätt information.
Packa nu produkterna väl och skicka dem till oss. Kom ihåg att även ta med produktlistan.


Kan du fortfarande inte se det? Hör av dig.


Har du fortfarande frågor?
Var inte främling.